Foreign Visitors – Accepted applications after appeals

Postado por: Nalvo Junior

The Fundação Universidade Federal de Mato Grosso do Sul (UFMS), through the Pró-Reitoria de Pesquisa e Pós-Graduação (PROPP), based on the indications made by the UFMS Academic Units and the further analyses made by the technical-scientific committee, designed by IS PROPP number 15 (Feb 21, 2018), publishes the final list of accepted and not accepted applications for consideration under the Call UFMS PROPP 163/2017 – Simplified Process to Select Foreign Visiting Professors, after analyzing the appeals.

See English version

More info: visiting.ufms.br

A Fundaçãoo Universidade Federal de Mato Grosso do Sul (UFMS), por meio da Pró-Reitoria de Pesquisa e Pós-Graduação (PROPP), a partir das indicações feitas pelas Unidades Acadêmicas Setoriais da UFMS e das análises feitas pelo Comitê Técnico Científico constituído pela Instrução de Serviço PROPP no 15, de 21/02/2018, torna públicas as listas de propostas enquadradas e não enquadradas no âmbito do Edital PROPP UFMS 163/2017 (visitantes estrangeiros) e suas retificações, apoós a análise dos recursos enviados.

Veja versão em Português

Mais informações: visiting.ufms.br