Foreign Visitors – List of selected applications

Postado por: Nalvo Junior

The Fundação Universidade Federal de Mato Grosso do Sul (UFMS), through the Pró-Reitoria de Pesquisa e Pós-Graduação (PROPP), based on the indications made by the UFMS Academic Units, the evaluation of research projects by Conselho Nacional de Desenvolvimento Científico e Tecnológico (CNPq) ad hoc consultants and the analyses of the appeals made by the Technical-scientific Committee, designed by IS PROPP number 15 (Feb 21, 2018), publishes the final list of selected applications under the Call UFMS PROPP 163/2017 – Simplified Process to Select Foreign Visiting Professors.

See English Version
Mor info: visiting.ufms.br

A Fundação Universidade Federal de Mato Grosso do Sul (UFMS), por meio da Pró-Reitoria de Pesquisa e Pós-Graduação (PROPP), a partir das indicações feitas pelas Unidades Acadêmicas Setoriais da UFMS, da avaliação dos projetos de pesquisa apresentados realizada por consultores ad hoc do Conselho Nacional de Desenvolvimento Científico e Tecnológico (CNPq), e após análises dos recursos pelo Comitê Técnico Científico constituído pela Instrução de Serviço PROPP no 15, de 21/02/2018, torna pública a lista final de propostas selecionadas no âmbito do Edital PROPP UFMS 163/2017.

Veja versão em Português
Mais informações: visiting.ufms.br