Foreign Visitors – List of approved and not approved applications

Postado por: Mauro Silva

The Fundação Universidade Federal de Mato Grosso do Sul (UFMS), through the Pró-Reitoria de Pesquisa e Pós-Graduação (PROPP), based on the indications made by the UFMS Academic Units, the analyses made by the technical-scientific committee, designed by IS PROPP number 15 (Feb 21, 2018), and the analyses of the research projects made by ad hoc researchers from Conselho Nacional de Desenvolvimento Científico e Tecnológico (CNPq), publishes the list of approved and not approved applications under the Call UFMS PROPP 163/2017 – Simplified Process to Select Foreign Visiting Professors.

See English version

More info: visiting.ufms.br

A Fundação Universidade Federal de Mato Grosso do Sul (UFMS), por meio da Pró-Reitoria de Pesquisa e
Pós-Graduação (PROPP), a partir das indicações feitas pelas Unidades Acadêmicas Setoriais da UFMS, das
análises feitas pelo Comitê Técnico Científico constituído pela Instrução de Serviço PROPP no 15, de
21/02/2018, e da avaliação dos projetos de pesquisa apresentados feita por consultores ad-hoc do Conselho
Nacional de Desenvolvimento Científico e Tecnológico (CNPq), torna públicas as listas de propostas
aprovadas e não aprovadas no âmbito do Edital UFMS163/2017 (visitantes estrangeiros) e suas retificações.

Veja versão em português

Mais informações: visiting.ufms.br